iStage
 

Front Office

« terug
Functieomschrijving
Voorwaarden
Profiel
Periode
Locatie

  Aanmelden

Functieomschrijving

Je loopt stage op de centrale receptie van de camping waar gasten worden ontvangen, als Front Office medewerker ben je het eerste aanspreekpunt en een visitekaartje van de camping. Je verwelkomt de gasten bij aankomst op de camping en geeft ze alle nodige informatie voor een prefecte start van hun vakantie. Daarnaast geef je toeristische informatie en handel je klachten af. Je werkt in een internationaal team en krijgt kansen om veel ervaring op te doen, uiteraard heb je altijd collega’s die je kunnen helpen wanneer je ergens zelf niet uit komt. 

Taken en Activiteiten:

  • Voer receptie taken uit volgens het reserveringsschema Resalys
  • Begroet en identificeer klanten bij aankomst, communiceer met klanten tijdens hun verblijf, pas in-en uitcheck plannen toe
  • Beheer reserveringen en optimaliseer de bezetting van accommodaties en standplaatsen
  • Verwerk telefoongesprekken, correspondentie en handel administratieve taken af
  • Informeer en begeleid klanten door informatie over lokale en regionale culturele, sportieve en toeristische activiteiten bij te werken
  • Communiceer en neem deel aan de marketing van producten en aanvullende diensten
  • Houd het klachtenregister up-to-date en informeer de relevante afdelingen
  • Zorg voor het onderhoud en het juiste gebruik van apparatuur die verband houdt met de receptie activiteit
  • -Zorg voor het soepel verlopen van het verblijf van klanten, beheer kleine geschillen en stel oplossingen voor om tevredenheid te garanderen

Administratieve Taken:

  • Handhaaf interne voorschriften en notities van de camping/hoofdkantoor
  • Organiseer de weergave van alle informatieve punten over de camping (toeristische informatie, prijzen, regelgeving, diverse informatie)
  • Beheer voorraden (kantoorbenodigdheden, schoonmaakproducten, boodschappen)
  • Monitor post (ontvangst/verwerking/verzending)

Persoonlijke Kwaliteiten/ competenties te leren:

  • Uitstekend gevoel voor gastvrijheid en service
  • Uitstekend commercieel inzicht
  • Georganiseerd en betrouwbaar
  • Zeer goede presentatie
  • Dynamisch, autonoom, met een voorliefde voor uitdagingen

Talen en Technische Vaardigheden die vallen te leren:

  • Gebruikte software: Résalys/Office & Google drive
  • Dagelijks gebruik van vreemde talen.
  • Beheersing van gesproken Engels is noodzakelijk; beheersing van een tweede vreemde taal is een pluspunt.

Werkomstandigheden:

  • Werk in het weekend en 's avonds
  • Variabele/modulaire werktijden naar stage voorschriften
  • Werk staand en zittend.
  • Kan worden gevraagd om in te grijpen en zich te verplaatsen overal op de camping (Receptie, bewakingspost, restaurant, schoonmaak 8 uur p.w. enz.).